Is er bestaande make up voor deze festival look (witte stippen, zie foto)?

Is dit gewoon wit oogpotlood bijvoorbeeld? Want met een beetje regen is het er dan zo vanaf. Bestaat er goede (festival) make-up hiervoor?

Picture for question
3.4K

Antwoorden (3)

Je zou waterproof eyeliner (wit) kunnen proberen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja, dat bestaat. Je kunt hiervoor een vet-schmink gebruiken, deze loopt niet uit bij regen en dekt goed, zoals bijvoorbeeld die van Grimas. Grimas is bij de meeste feestwinkels te koop, let er wel op dat je niet de schmink op waterbasis kiest, deze loopt wel uit bij een regenbui. Het verwijderen van deze schmink doe je met een speciale remover (ook te koop bij de feestwinkel), of met een vet product zoals vaseline.
https://www.maskersenpruiken.nl/grimas-schmink/grimas-basis-schmink/grimas-vetschmink/?fwp_load_more=3
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Van NYX is er een wit oogkrijt, die je overal op je gezicht kan gebruiken!