Max Factor infinity Hoe krijg je het laatste restje in het kokertje eruit?

Wattenstokje of verwarmen helpt niet. Het reste zit bovenin het kokertje.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bedoel het flesje . De substantie is niet oud en gewoon bruikbaar. Het is zeker 20% van de inhoud. Toch zonde want lipinfinity is niet goedkoop!

Toegevoegd na 4 uur:
Een penseeltje is ook geen oplossing want de bovenkant loopt haaks op de schroef.
De eerste cm kan er dus niet uitgehaald worden. De substantie zakt ook niet wat je er ook mee doet. Heel slim van Max F . Je betaalt dus gewoon voor een deel waar je niet bij kan komen....

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Neem er afscheid van, als je het hebt proberen te verwarmen is het restje waarschijnlijk flink in kwaliteit afgenomen, make-up moet je zo koel mogelijk bewaren, maximaal op kamertemperatuur.
Amadea
7 jaar geleden
Bedoel je met kokertje de dop of het flesje?

Antwoorden (1)

Zelf gebruik ik voor dit soort gevalletjes het bokkenpootje uit mijn nageletui (manicureset). Daar krijg je perfect restjes die in hoekjes achterblijven mee uit verpakkingen verwijderd, om die zo gewoon nog te kunnen gebruiken.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk niet dat dat werkt in dit geval, het bokkenpootje moet dan door het gaatje van het buisje (zal net of net niet passen) en dan een hoek van 90 graden om, dat laatste zal niet gaan, omdat je het bokkenpootje niet kunt sturen als het eenmaal deels in het kokertje zit. Maar misschien heb je een andere methode in gedachten?