In welk licht zie je hoe je make up goed zit?

Hii,,

Ik gebruik elke dag de Bb Cream van Garnier.
Maar ik weet nooit echt hoe het zit.
En daar bedoel ik mee, als ik in mijn slaapkamer in de spiegel kijk met het raam dicht en het licht aan, lijkt het precies de goede kleur en mooi glanzend. Maar als ik in de badkamer kijk, lijkt het meer een dikke veel te bruine laag poeder. En buiten ziet het er weer anders uit. Als je in de disco bent komen ook glitters enzo natuurlijk mooier uit, en dat zie je ook als je Wet look gel gebruikt. Maar in welk licht moet ik kijken en ik in welk licht kan ik het beste mijn make up aanbrengen ( me bb cream, en daarna soms nog een beetje poeder)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Altijd jezelf opmaken in daglicht, als het voor daglicht bedoelt is. Als je uitgaat kan je het beter voor de spiegel doen. In een disco is het licht vaak gedempter en bestaat uit verschillende kleuren. Een hele lichte make up bijvoorbeeld, valt dan praktisch niet op, maar buiten in het daglicht weer wel. Dus gewoon je spiegel voor het raam zetten. Zo weet je meteen of je niet teveel op hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In daglicht maak ik mij op voor overdag. Voor de avond zet ik het zwaarder aan met donkere kleuren/meer pigment.

Het beste antwoord

Bij daglicht zie je het beste of je make-up goed zit, je kunt het beste een spiegel voor je raam zetten en als je je make-up koopt in de winkel vragen of je even mag testen en naar buiten mag met een spiegel om te kijken hoe het er dan uitziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoihoi dankjewel voor je goede antwoord !