Met welke make up kun je in de sauna?

Ik bedoel dan alleen mascara en of oogpotlood/eyeliner. Mijn ogen zijn namelijk zo kaal zonder make up.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.3K
Amadea
11 jaar geleden
Permanente mascara laten aanbrengen, dan heb je geen last van zwarte vlekken door het zweten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alsof iemand daar op let..je komt daar toch voor jezelf en niet om iemand te versieren.
Je heb alleen in de kleedkamers spiegels, verder nergens. Dus voor je minderwaardigheidscomplex wordt ook niet gestimuleerd.
Je bent daar echt alleen voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de rest van je lijf ziet er niet kaal uit als jij in je blote kont rondhuppelt in de sauna? Ik ken mensen met halve ledematen die naar de sauna gaan. Die hebben wel iets anders om zich (niet) druk over te maken als ze naar de sauna gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga ook altijd zonder iets op naar de sauna. Maar vroeg me dit gewoon af. Want als er goede make up is die ertegen bestand is, wil ik dat wel eens proberen. Er zijn mensen die zich permanente make up laten tatoeëren (lijntje) gewoon omdat ze dat mooi vinden.
Ritsuka
11 jaar geleden
makeup + sauna werkt niet goed, ga gewoon zonder makeup, doet zo goed als iedereen hoor.
en je vind je ogen alleen maar kaal zonder makeup omdat je er altijd wat op smeert

Het beste antwoord

Ik heb vanwege mijn blonde wimpers hetzelfde probleem en waterproof daar kon ik niet tegen. Ik moest geopereerd worden en dan mag je niets van make-up ophouden.
Ik heb toen mijn wimpers laten verven bij de schoonheidsspecialiste. Was zo gebeurd en is ideaal. Blijft altijd zonder problemen zitten. Je moet het wel weer laten doen na verloop van tijd, het is dus niet voor permanent.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord! Kun je wimpers ook zelf verven? Hoor daar gemengde reacties over. De een zegt dat dat een kliederboel wordt, de ander zegt dat dat goed te doen is.
amc
11 jaar geleden
Ik heb het zelf nooit gedaan. Ik wil graag zien wat ik doe en dat kan je niet als je het zelf aanbrengt. Bij een schoonheidsspecialiste weet je zeker dat het goed gebeurt zonder vlekken overal die je lastig verwijdert.. Het is zo gebeurt en kost niet veel. Ik kan me ook niet voorstellen dat je het probleemloos zelf kunt doen. De bovenkant van de wimpers lijkt me al lastig, je ziet het immers zelf niet. Het moet ook goed geborsteld worden zodat het niet gaat plakken aan elkaar én het moet even goed drogen opdat het niet afgeeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Het is beter om zonder make-up naar de sauna te gaan. Omdat je gezicht dan kan rusten. En anders kan je gebruik maken van waterproof.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Clinique en Kanebo hebben allebei een mascara in de collectie die er alleen af gaat met warm water. In de sauna zelf blijft ie dus prima zitten en heb je geen last van uitloop, maar als je een halve dag in het zwembad dobbert, gaat ie er vrij eenvoudig af: de mascara vormt een soort hulsje om je wimper, dus het komt er ook zo af. Daardoor lijkt het net of je wimpers eraf gaan, maar het zijn dus die hulsjes. Ik ben zelf heel tevreden over de Kanebo in de sauna.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een vergelijkbare mascara, van Blinc (of iets dergelijks)
Dat bevalt idd heel goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja he? Het plakt ook niet aan elkaar enzo, echt super handig!