Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een goede professionele kapster/visagist voor bruidskapsels én bruidsmake up in de buurt van Huizen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan allerlei zaken met elkaar vergelijken, maar het prettigste voor de bruid (mijn ervaring als bruidegom !) is als dit thuis gebeurt. Op Marktplaats heb ik een mooie en betaalbare optie gevonden. Kijk er eens na !

Weblink :diensten.marktplaats.nl/kappers-en-thuiskappers/520040658-bruidskapsels-visagie-aan-huis-of-op-locatie.html

De interessante advertentie voeg ik hieronder bij :

BRUIDSARRANGEMENTEN VANAF € 165,-

Je trouwdag is de belangrijkste dag in je leven, op deze dag wil je naast een mooie jurk natuurlijk ook dat je haar prachtig zit. Je wilt er op deze dag perfect uitzien, en dat kan met behulp van de bruidsstyliste van HAIRCLUSIEF bruidskapsels en make up. Als ervaren Bruidsstyliste verzorg ik op jullie trouwdag zowel je bruidskapsel als je bruidsmake-up aan huis of op locatie. Zo kan je lekker ontspannen in je eigen omgeving aan de grote dag beginnen. Elke opdracht begint met een uitgebreid oriëntatiegesprek waarin we je persoonlijke gegevens, en trouwdatum bespreken. Natuurlijk gaan we het ook hebben over je persoonlijke wensen wat betreft je bruidskapsel en make up. Misschien heb je al een bepaalde stijl in gedachten? Romantisch, glamour of juist modern? HAIRCLUSIEF bruidskapsels en make up neemt vanaf het eerste moment uitgebreid de tijd voor je.

Voor informatie kan je mailen hairclusief@live.nl of bellen 06 23412849

Ook ben ik werkzaam al thuiskapster en kom op afspraak bij u aan huis.

www.hairclusief.nl

Werkzaam in: Amersfoort, Utrecht, Apeldoorn, 't Gooi, Amsterdam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding