Strontje op bovenste ooglid, kan ik make up gebruiken?

Het begon woensdag, mijn ooglid was opgezwollen en rood. Nu is het al bijna weg. Een klein beetje dik nog maar je ziet het alleen van dichtbij. Ook de pijn is weg.

Kan ik nu mascara en eyeliner gebruiken? Ik heb nieuwe gekocht. Oude weg gegooid of kan het dan opnieuw erger worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

het is het beste om toch nog even te wachten omdat je make-up je oog kan irriteren
je kan wel mascara gebruiken maar wacht nog maar even met de eyeliner.