weet iemand recepten om zelf iets voor je gezicht te maken? (gezichtsmaskers-make up-enz)

het moet niet te veel ingrediënten hebben!!!
en weet iemand nog iets voor je lichaam maakt niet uit wat!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Huid
2.6K

Antwoorden (2)

je kan een masker maken van maizena, wat je vermengt met een ei en een scheutje olijfolie.
dit masker is geschikt voor een vette huid.
het wordt hard op je gezicht, en stimuleert zo de doorbloeding.
tevens reinigt het de huid.
voor mensen met een erg gevoelige huid is dit masker niet geschikt.
13 jaar geleden
Oh, deze heb ik al wel drie keer beantwoord, maar goed, hier nog eens:
Recepten voor gezichtsmaskers
Hier zijn wat recepten voor verschillende huidtypen:

■Honing yoghurt masker
■Gezichtsmasker van kattenzand
■Banana masker
■Wortel masker
■Perzik masker
■Avocado masker
■Melk masker
■Suiker masker
■Yoghurt masker

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/7446-je-eigen-gezichtsmaskers-maken-voor-alle-huidtypen.html#1