Ik heb met deze zon al snel last van een rode huid, ook als ik een factor 20 opdoe. Wat moet ik doen?

3 jaar geleden
in: Huid
1.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Gebruik factor 50

Antwoorden (4)

In het vroege voorjaar is de UV-straling sowieso erg sterk. Als je er gevoelig voor bent zal je een factor 50 moeten smeren. Voor veel "gevoelige" mensen werkt dat wel goed.
Denk hiervoor aan b.v. Lipo Defense VISION every day factor 50.
Toegevoegd op 21 februari 2021 20:24: bron, afbeelding
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Je kunt het beste een huidtherapeut bellen voor informatie en eventueel een vrijblijvende afspraak maken. Die kan je meteen goed advies geven over je huid en welke producten je het beste kan gebruiken. Een huidtherapeute heeft een HBO opleiding afgerond en is dus hoger opgeleid dan een schoonheidsspecialiste.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Gebruik een hogere factor! Factor 20 is helemaal niet hoog. Ik zou zeker 30 of 50 gebruiken als je snel verbrand
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Draag altijd dekkende kleding in de zon, en een hoofddeksel welke ervoor zorgt dat je gezicht en nek/hals voldoende wordt afgeschermd.
Ik weet niet of binnen blijven een optie is, maar anders zou je daar over na kunnen denken.