Hey, ik heb een hele droge huid. Weet iemand een goede bb cream voor een droge huid (onder 20 euro)?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
1.7K
jodyenboyke
3 jaar geleden
Ik heb ook last van een droge huid en ik ben erg blij met producten op basis van olijfolie. Merk maakt niet zoveel uit, heb ik gemerkt. Heb Loving Blends gebruikt en nu een product van de Lidl. Beide werken goed voor mij.

Antwoorden (1)

Mijn huidarts adviseerde mij Dexeryl te kopen. Verkrijgbaar bij de Apotheek, "die Grenze" de goedkoopste, en drogisterij.