Wat moet ik doen als ik mijn onstoken gaatjes wil laten doorprikken?

Ik heb afgelopen zomer 2de gaatjes laten schieten. Toen gingen ze ontsteken en is nu dus alleen de achterkant dicht gegroeid. Er zit nu dus een rood plekje om het gaatje heen. Ik wil ze nu door laten prikken door de juwelier. Is dat verstandig?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
1.2K
Rieneke1
3 jaar geleden
Zolang het nog ontstoken is zou ik daar zeker nog mee wachten.

Antwoorden (1)

Nee dat lijkt mij niet handig. Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad bij de eerste keer gaatjes laten schieten. Ik heb de oorbellen eruit gehaald en de gaatjes dicht laten groeien (bij één oor werd het een klein littekentje). Ongeveer een jaar later heb ik opnieuw gaatjes laten schieten bij een andere juwelier. Deze heeft vlak naast het littekentje geschoten. Sinds dien (2 jaar later) is het altijd goed gegaan