Welke huidcrème moet je gebruiken bij een droge huid met puistjes?

Ik van mijn eigen een droog huid. Maar vooral na de zomer krijg ik kleine onderhuidse puistjes. Meestal zijn anti-acne crèmes uitdrogend.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
1.4K
Rieneke1
3 jaar geleden
Ik zou zeker geen vette creme nemen die je poriën afsluit, maar een lichte hydraterende creme. Die uit de Iris-serie van Weleda is erg prettig.

Antwoorden (1)

Heb je al schapenwolvet geprobeerd? Schapen hebben een gezonde, gave, roze huid. Dit zou komen door het vet in hun vacht. 'De Noordkroon' op het eiland Texel verkoopt dit en je kan online bestellen. Deed wonderen voor de kloven (door te droge huid) in mijn handen tijdens de windermaanden. Het proberen waard.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Rieneke1
3 jaar geleden
Bij kloven zal het vast goed helpen, maar daar gaat de vraag niet over.