Welk scheerapparaat ik kopen?

Ik ben een 16 jarig meisje en moet mij dus ook scheren. Ik scheer mijn benen en oksels met een scheermesje. Ik heb het probleem dat wanneer ik mij vaginaal scheer met een scheermesje ik er uitslag van krijg dus vroeg ik mij af welk scheerapparaat goed is voor een meisje van 16 jaar.

Weet jij het antwoord?

/2500

In de reactie heb ik al aangeven dat je niet verplicht bent je te scheren. Schaamhaar vormt namelijk een natuurlijke bescherming tegen bacteriën. Dit lijkt me een belangrijker argument dan het argument dat anderen het momenteel mooi vinden. Mocht je je toch willen scheren, dan zijn deze apparaten redelijk veilig voor de huid: Braun Silk Epil LS5560 Ladyshaver voor de gevoelige huid Remington Ladyshave WDF4840 Philips SatinShave Prestige BRL180/00

Bronnen:
https://www.popula.nl/review/ladyshaves/

Voor je benen is een epileerapparaat beter, je neemt dan de haarzakjes mee en je vermindert het aantal haren op je benen. Met scheren krijg je juist dikkere stuggere haren. Epileren is wel een beetje pijnlijk, dus even doorzetten: wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Philips is een goed merk voor epileerapparaten. Schaamstreek NIET epileren. Als je heel veel haren hebt, kun je het kortknippen, wel heel voorzichtig doen. Veel vrouwen vinden ook dat een mannenscheerapparaat beter werkt voor de schaamstreek. Een duurder merk scheerapparaat is meestal beter en fijner dan een goedkoop merk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100