Hoe plaats ik het mesje in de eeltschaaf is geen gebruiksaanwijzing bij?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Huid
28.9K
Pieterke
3 jaar geleden
Dit staat op internet over hoe je een mesje moet vervangen. Misschien heb jij hier ook wat aan:Verwisselen mesje van eeltsnijder/eeltschaaf: Leg het mesje op het losse onderdeel van de eeltschaaf. Leg vervolgens de eeltschaaf bovenop de combinatie van mesje en los onderdeel. Druk iets in en schuif de losse onderdelen vast in de eeltschaaf.

Antwoorden (1)

Het losse onderdeel waarmee je het mesje klemt moet andersom. De zijde die nu bij het handvat ligt moet aan de 'bovenkant' komen.

Je legt het mesje op de holle kant van het losse onderdeel (zoals het op de foto ligt is dus op de kop), zodat het opstaande randje door de opening van het mesje steekt. Dan leg je het deel met het handvat daarop, weer met het opstaande randje door de opening aan de kant van het handvat. Dan schuif je het geheel in elkaar.

Op foto's van diverse verkopers kun je zien hoe het geheel er uit moet zien als het in elkaar zit.