Hoe groeit mijn nagel sneller?

Ik heb over 4 dagen een afspraak bij een salon voor acryl nagels de dag erop is mij gala dus ik wil natuurlijk er mooi uitzien alleen vandaag is mijn nagel er half afgescheurd. Maar nu is mijn vraag wat kan ik er aan doen om mijn nagel weer snel aan te late groeien?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Huid
1.9K

Antwoorden (1)

Je kunt de nagel niet sneller laten groeien.
Maar, met acryl kan de salon de afgescheurde nagel gewoon herstellen.
Bij teennagels wordt dat sowieso ook gedaan.
http://pedicuresandur.nl/nagel-reparatie/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oke dankjewel
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Geen zorgen maken dus.
Fijn gala!