ik zoek een olie voor mijn oma tegen stramme spieren en het mag niet branden zoiets als 101 olie?

liefst uit de winkel

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
1.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
Meer bewegen ook al is dat juist moeilijk.
Ivana
5 jaar geleden
Ga naar een "natuurwinkel" bijvoorbeeld 'De Tuinen' of naar een goede Drogisterij, zelfs Apotheek kan je helpen. Er zijn zoveel goede massageoliën dat ze je voor de spierproblemen van je oma het juiste middel zullen aanraden.
Amadea
5 jaar geleden
Zijn de antwoorden bij https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/alternatieve-geneeswijzen/vraag/655985/goedalternatief-101-kruidenolie/ nog niet voldoende?
teusvh
5 jaar geleden
Olie tegen stramme spieren?
Die kun je echt niet smeren hoor!
Net zomin als kakende gewrichten of stroef functionerende hersenen.
Gezond eten, regelmatig bewegen en goed slapen, dat zijn de enige manieren om de aftakening een beetje uit te stellen.
Laat je dus geen rommel aansmeren, stel ik voor.

Antwoorden (1)

Ik gebruik al heel lang Arnica Massage olie van Weleda. Doeltreffend en ruikt ook zalig.