ik heb al best lang gaatjes en nu zat er een koetje op dus heb ik het ringetje eruit gehaald en nu?

er zit een bultje in voor mijn gevoel, en ik heb me oor al heel goed schoon gemaakt maar als ik er nu een oorbel wil in stoppen dan kan ik opeen gegeven moment niet meer verder en prikt het. doorduwen of geen oorbel in het oor doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
1.9K
Ritsuka
5 jaar geleden
Er zat een 'koetje' op? Wat is dat?
fremar
5 jaar geleden
door een wei lopen is nu ook meer veilig...(zal wel kroetje zijn)
Antoni
5 jaar geleden
In Zuid-Limburg zijn koete de pulkjes die je uit je neus kan halen, snot dus. Een koetje op een wondje, daar heb ik nog nooit van gehoord. Misschien wordt korstje bedoeld?

Antwoorden (2)

Heb je een tijd geen oorbellen in gedragen?
Dan is het gaatje waarschijnlijk aan het dichtgroeien.
Ik heb dit lang geleden ook gehad en heb het zelf toch voorzichtig doorgedrukt. Daarna wel heel goed schoonhouden tegen ontsteken!
Als je dat eng vindt even langs een tattoo shop? Daar prikken ze met de hand en kunnen ze misschien hetzelfde gaatje open prikken. Vragen kan altijd toch?
Bij de juwelier krijg je een nieuw gaatje.
Succes!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zou eerst naar de achterkant van je oorlel kijken ( in de spiegel of door iemand anders), als je daar nog een klein gaatje ziet, dan zou ik voorzichtig door prikken en als je dat niet ziet zou ik geen oorbel in je oor doen of een nieuw gaatje laten prikken.