Hoe lang duurt het voor mijn huid geen vlekken meer heeft na het vervellen?

Ik ben afgelopen zaterdag enorm verbrand in mijn gezicht. Daarna ben ik meteen gaan koelen maar het bleef pijnlijk. Momenteel is mijn gezicht aan het vervellen en ik lijk wel een zebra.. Ik heb rode, witte en bruine vlekken op mijn gezicht. Hoe lang duurt het voordat mijn gezicht weer een egale kleur krijgt? Ik vind het niet erg als mijn kleur van de zon eraf gaat maar heb liever niet allemaal vlekken in mijn gezicht want ik zie er echt belachelijk uit. Is er iets wat ik daartegen kan doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
2.3K
Ritsuka
5 jaar geleden
Gebruik in elk geval een goede verzorgende creme.

Antwoorden (1)

Hoi Zebra, dat duurt meestal langer dan een week. Daarnaast moet je goed je gezicht insmeren met een vette ZALF en natuurlijk zonnebrandcreme. Het beste is ook als je er gewoon niet aan zit.