Wanneer helpt iets smeren op je huid,als je slaapt of als je wakker bent?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
1.8K

Antwoorden (2)

Je lichaam dus ook je huid herstelt gedurende de nachtelijke uren van rust, slaap.
Smeren helpt dus beter voor het slapen gaan. Het heeft dan tijd om in te trekken en zijn werk te doen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Dus een wond heelt overdag niet?
het maakt niet uit, doe wat jij prettig vindt. Misschien vind je de geur van de zalf niet prettig overdag,of heb je 's morgens minder tijd, dan smeer je 's avonds.
Heb je 's avonds geen tijd of zin dan 's morgens.