Hoe duur is een schoonheidsspecialist en helpt het echt voor een betere huid?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
3.5K

Antwoorden (1)

Het kan echt helpen. Als je er iedere maand à 6 weken naar toe gaat wordt je huid grondig maar ook vakkundig schoongemaakt met goede produkten. Daarnaast ligt het ook aan wat jij zelf doet. Overleg met de deskundige , de schoonheidsspecialiste , wat het beste is voor jouw huid. Wel deze crême of niet die lotion, vertel hoe en wat je doet dan krijg je goed advies.

Of iemand goed is kan je via mond-tot-mond reclame te weten komen. Vraag in je omgeving, vrienden familie buren wie er een goede schoonheidsspecialiste heeft en maak daar eens een afspraak. Vergeet niet meteen dus van te voren te vragen wat de exacte kosten zijn.

De prijs is o.a. afhankelijk van welke behandeling je kiest, standaard basis behandeling bestaat meestal uit: *reiniging *peeling *verwijderen oneffenheden *masker en *dag/nachtverzorging. De prijs is tussen €40 en €50.

Ook nog een uitgebreide gezichtsbehandeling vanaf €60 en een uitgebreide behandeling deze is vaak vanaf €70

Extra o.a. harsen , epileren , verven etc. Voor alle extra behandelingen zie bron.

N.B. Prijzen in bron zijn richtprijzen, daarom vraag bij maken van de afspraak naar de kosten!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
https://www.plusonline.nl/special-artikelen/voor-het-eerst-naar-de-schoonheidsspecialiste
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Voordelen schoonheidsspecialist
Het is altijd fijn om een bezoekje te brengen aan de schoonheidsspecialist. Deze kan je huid weer laten stralen en hij of zij is vaak gespecialiseerd in acne, medische camouflage en ontharingstechnieken. Verwen jezelf en je huid ook eens met een heerlijke behandeling waarbij je kunt ontspannen. Je ziet er weer stralend uit na de behandeling en kunt er weer even tegenaan!
https://infobron.nl/Schoonheidsspecialist-...