Hoe kan ik het beste mijn bakkebaard weghalen?

Hoe kan ik het beste mijn bakkebaard weghalen zonder dat het erger terug komt?
Het is niet heel erg maar je ziet het wel zitten.. heeft iemand een tip? :)

5 jaar geleden
in: Huid
1.8K

Antwoorden (1)

Het komt niet erger terug, dat is een mythe. Het lijkt gewoon meer omdat alle haren in 1x terug komen.
Gewoon scheren met een mesje of elektrisch scheerapparaat is gebruikelijk.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ Prima antwoord, al zou ik kiezen voor een tondeuse :) Nog een tip, haal niet je hele bakkebaarden er in 1 keer af, maar maak ze iets korter en/of breng ze beter in model, zonder bakkebaarden ziet je kapsel er meestal anders uit, wat niet altijd een verbetering is.