Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer kan je gaan zwemmen nadat je gaatjes in je oren hebt laten schieten?

Op 12 juli 2018 (gisteren) heb ik gaatjes laten schieten in mijn oren.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
3.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Toen ik ze had laten schieten was ik nog heel erg jong dus kun ik nog niet zwemmen maar ik ging wel soms in baden onder de douche natuurlijk en dat prikte soms wel echt heel erg maar ik raad je aan om het niet te doen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

-----Ga niet in een zwembad zwemmen wanneer je net gaatjes in je oren hebt laten prikken----- https://nl.wikihow.com/Nieuwe-gaatjes-in-je-oren-verzorgen

Ga niet in een zwembad zwemmen wanneer je net gaatjes in je oren hebt laten prikken, TENZIJj je je oren bedekt hebt met een waterbestendig materiaal (badmuts) Probeer je hoofd zoveel mogelijk boven water te houden. Na zes weken kun je waarschijnlijk in een zwembad gaan zwemmen.
Als de gaatjes zich in je oorlellen bevinden, dan kun je de zweerknopjes doorgaans na 6 weken verwijderen.
Als de gaatjes zich in je kraakbeen bevinden, dan kun je de zweerknopjes doorgaans na 8 tot 12 weken verwijderen.
=>Lees in de bron nog veel meer tips.

N.B.
*Als je veel zwemt, dan kun je dit nog steeds gaan doen. Draag dan wel een badmuts en trek deze strak over je oren heen. Maak de badmuts direct na het zwemmen schoon.
*Des te langer je de zweerknopjes draagt, des te sneller je nieuwe gaatjes zullen genezen.
*In de bron nog veel meer tips over schoonmaken van allerlei gaatjes/ badmuts/ hoofdkussen etc. goed lezen tegen infecties.
Succes hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding