weet iemand een dagcrème die olievrij is en hydrateerd?

Ik zoek een dagcrème die olievrij/op waterbasis is en hydrateerd. weet iemand zo'n dagcrème? ik heb last van puistjes en kreek de tip om producten op waterbasis te gebruiken en een hydraterde dagcrème voor mijn make-up. Ik vind het handig als deze dagcrème ook nog eens getint is, maar als dat niet mogelijk is heb ik pech. Ik vind het fijn als dit product niet duurder is dan 10 euro. heeft iemand aanraders?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
5.5K
TurfGraver
5 jaar geleden
Probeer eens geen crėme.
Je huid is van nature een geweldig iets...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Met olievrije producten bedoelde ik olievrije make-up, maar toegegeven het was wat ongelukkig omschreven. Je dagcrème mag wel olie bevatten. Kies bijvoorbeeld voor een dagcrème met jojoba-olie, jojoba-olie heeft een gunstig effect op acne, het reguleert de talgproductie en wordt goed opgenomen door de huid. Een heel betaalbaar product dat jojoba olie bevat is Nivea soft:
https://www.kruidvat.nl/nivea-soft-hydraterende-creme/p/21107
Als deze bij je in de buurt zit, ga dan ook eens kijken bij de Action, hier zijn goede hydraterende crèmes te koop voor een klein budget.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
allemaal heel erg bedankt voor de tips! ik ga op zoek!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het maakt dus eigenlijk niet echt uit welke crème ik koop?

Antwoorden (1)

Hydraterend, op waterbasis en olievrij tegelijk, bestaat niet.

Bij de apotheek kun je goede crèmes vinden tegen puistjes. Effaclar van La Roche Posay bijvoorbeeld.

Vichy heeft ook producten tegen een vette huid. Ook daarvoor kun je bij de apotheek terecht.