Hoe vaak mag je trekzalf op je puistjes doen?

Ik heb gehoord dat dit erg effectief was, ik weet alleen niet i.v.m. de stoffen die in trekzalf zitten of het meerdere keren op bijvoorbeeld een dag of een aantal keer in de week toegestaan is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
5.8K

Antwoorden (1)

trekzalf kun je elke dag wel 2 tot 3 keer aanbrengen totdat je ziet dat de puist open is of op knappen staat.