Mag ik een (neus)piercing lijmen?

Het 'plaatje' van mijn neuspiercing is van het 'staafje' gevallen, ik vroeg mij af of ik dat aan elkaar kan/mag lijmen? I.v.m. ontsteking of giftige dampen, etc...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat dit niet lukt, omdat je lijmoppervlak te klein is om stevigheid te bieden.

Antwoorden (1)

Je zou het kunnen doen. Zelf heb ik het ook eens met een oorbel geprobeerd. De kans dat het lukt: Klein. Na verloop van tijd zal het weer losraken. Ook moet je, als je het doet, goed kijken dat er niks langs de kantjes loopt die zouden kunnen zorgen voor een ontsteking.

Mijn advies: koop gewoon een nieuwe, want het lijmen is haast niet succesvol.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat wat er staat over een ontsteking, gaat er meer om dat je er licht gevoelig voor bent, wat zoegt voor een VERHOOGT risico op ontsteking. Qua giftige dampen zoals je beschreef is er niks mis mee.