Ik wil graag een Tattoo op mijn rechterarm. Hoeveel geld kost dat ongeveer?

Ik wil zoiets als de foto hieronder.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
2.2K

Antwoorden (2)

Zoals op de foto is erg duur je moet rekenen op een 1000 tot 1500 euro dat ligt eraan bij wie je deze laat zetten tattoo,s met veel schaduw zijn altijd duurder bij sommige zelfs nog duurder dan 1500 euro
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat word zo tussen de 1000 en de 2000 euro. Maar denk wel goed na want als je hem eraf wil halen kost het nog meer geld dan het erop zetten, doet het ook nog heel veel pijn en moet je het meerdere keren doen. Als je het ook eraf haalt wordt het zo ongeveer 5000 euro.