Hoe krijg ik blauwe kleur van broek, van mijn benen af?

Na een paar dagen merk ik nu dat mijn benen blauw(ig) zijn geworden van een broek die afgeeft. Nu douche ik elke dag maar de kleur zit er blijkbaar nog steeds op. Hoe krijg ik dit er af? Schrobben met washandje helpt ook niet. Zeep ook niet?.. Uhm.. Help? Ik vond de smurfen vroeger heel leuk maar zelf ben ik liever niet blauw.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
1.9K
Ritsuka
6 jaar geleden
heb je een nieuwe broek aangehad die je niet eerst had gewassen? daarom staat die waarschuwing er op
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee die is al gewassen. Hij blijft maar afgeven. Primark kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan een schadevergoeding vragen aan de producent van de broek.
Ritsuka
6 jaar geleden
tsja, dan kun je ook niet echt kwaliteit verwachten, van die winkel. Je weet dat je ook kinderarbeid steunt met het kopen bij de Primark?
marjolein55
6 jaar geleden
Als je de broek eerst met azijn wast geeft deze niet meer af.En om nu die blauwe vlekken van je benen af te krijgen is met groene zeep in smeren even in laten trekken en daarna afspoelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De kinderarbeid discussie ga ik niet aan. Kwaliteit verwacht ik ook niet. Maar het is voor mij het enige betaalbaar. Ik ga 1x per jaar winkelen.
Wat betreft jouw reactie marjolein, dankjewel. Ik hoop dat dit helpt! Ga het gelijk proberen.

Antwoorden (1)

je moet een vaatdoek dompelen in melk, en dan daarmee de blauwe inkt eraf poetsen.