Zijn er chirurgen in Rotterdam die moedervlekken weg laseren?

Ik heb heel google afgezocht, maar ik kom alleen bij Utrecht terecht en zelfs Veldhoven. Er zou toch in Rotterdam wel een plek zijn die ook een laserbehandeling voor moedervlekken heeft!?

Ik wil graag een moedervlekje op mijn kin weghalen, omdat het precies op het midden van mijn kin zit en met de leeftijd alleen maar groter wordt. Ik wil dus absoluut GEEN put in mijn kin, dus wegSNIJDEN begin ik niet aan, hoe geweldig de shirurg ook wel niet claimt te zijn. Ik wil het weg laten laseren want dit is de enige maneir waarop er geen litteken of put in mijn kin komt.

Als iemand mij a.u.b. kan helpen met een shirurg te vinden die laserbehandelingen voor moedervlekken aanbied in Rotterdam of omstreken zou dat erg fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Huid
2.7K
Ritsuka
7 jaar geleden
probeer het eens met de spelling 'chirurg'

Antwoorden (1)

Jazeker, gevonden: Dr Erik J.F. Timmenga, plastische chirurgie, werkzaam in Rotterdam (Parkkliniek), Delft/Voorburg (Reinier de Graaf Groep).

Via het afsprakenformulier online even opgeven wanneer je teruggebeld wilt/kunt worden, om wachttijden te vermijden.

Houdt wel in de gaten hoe het zit met de zorgverzekering en het eigen risico.

Parkkliniek / Park Medisch Centrum - Rotterdam
Afspraken/vragen 010 - 436 1537 of www.parkkliniek.nl