Wat gaat mijn tattoo ongeveer kosten?

Ik weet dat dit natuurlijk per tattoo shop verschilt, maar het gaat mij eigenlijk om een richtprijs. Want de ene shop werkt met stuksprijs de ander met uur tarief, maar ik heb namelijk een limiet wat ik wil uitgeven en dacht misschien heeft iemand hier een idee voordat ik langs een tattoo shop zelf ga.

Het wordt een half sleeve van schouder tot elleboog (zie bijlage).

https://www.pinterest.com/pin/314618723945405536/?from_navigate=true
Hoop dat de link het doet anders...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Huid
25.8K

Antwoorden (2)

Dat hangt van meerdere dingen af, hoe dik je arm is, hoe ingewikkeld de tattoo gaat worden, hoe veel tijd er in zal zitten.
Ik heb redelijk dikke armen, mijn halve sleeve heeft tot nu toe 600 euro gekost en dat is eigenlijk alleen voor het lijnwerk, het inkleuren en de schaduwen en dergelijke moet nog gebeuren dus ga er maar van uit dat je voor een beetje half-sleeve over de 1000 euro kwijt bent.
7 jaar geleden
De een werkt wat sneller dan de ander, maar ik schat dat je hier tussen de 6-8 uur voor moet zitten. Dit kan dan in 1 sessie zijn, maar het kan ook verdeeld worden in twee sessies. De prijs zal daarom ook verschillen. Waarschijnlijk ga je (bij een goede tattooshop) rond de 500 euro kwijt zijn. Als de prijs veel goedkoper is wil dat natuurlijk niet gelijk zeggen dat de artiest niet goed is, maar let wel op bij wie je je tattoo laat zetten! Vraag altijd om voorbeelden van het werk van de artiest en eventueel naar de vergunning van de shop.