Hoe kleur ik mijn haar het best van capuchino bruin naar asblond?

Kan ik zelf ontkleuren en daarna verven, ik heb lang haar, tot net over het midden van mijn rug, stijl haar, wel veel haar maar sluik dun haar.

een jaar geleden
in: Haar
1.3K

Antwoorden (1)

Je kan beter direct naar de kapper gaan..
Overal zie je mensen het zelf proberen en die belanden toch nog bij de kapper. Dan heb je 2 x kosten.
een jaar geleden