Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoevaak kun je het beste lang haar wassen voor mannen?

Hallo,

Ik ben een jongen van 21 en ik probeer mijn haar langer te laten groeien. Nu wil ik het liefst zo mooi mogelijk haar krijgen alleen kan ik nergens vinden hoe ik het t beste kan verzorgen. De een zegt elke dag nat maken en om de 3 dagen shampoo de ander zegt helemaal geen shampoo en alleen conditioner. Dus ik kom er niet uit. Ik sport elke dag intensief en zweet dus af en toe om de dag waarschijnlijk en dan is het haar niet wassen best smerig. Kan iemand mij hierbij helpen met verstand? Ik ben blond en heb best dikke lokken mocht dat nog uitmaken.

Alvast bedankt

2 jaar geleden
in: Haar
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zweet kun je er goed uitspoelen met alleen water. En hoe vaak je je haar moet wassen hangt vooral af van wat je zelf wilt, en hoe vet / droog je haar is,. Ik heb zelf erg droog haar, en was het na bijna een week - vaker hoeft niet, en is zelfs schadelijk. Ik ken een vrouw met erg vet haar, die uitprobeerde om helemaal niet meer te wassen, alleen uitspoelen. Dat beviel haar goed.
Je kunt het beste zelf uitproberen wat voor jou werkt, en overleggen met je kapper. Die kan je ook raad geven, afhankelijk van de dikte van je haar, en droog/vet haar...
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding