Als je futloos bent kan je haar dan ook futlozer worden?

Ik heb zelf slag en wat (weelderige) krullen. maar sinds ik, sinds anderhalf jaar, andere medicatie slik ben ik vrij slaperig, en me haar heeft sinds ongeveer die periode ook minder volume. Het krult niet meer dan behalve onderin beetje slag. Ik ben 26, en het moet zo zijn dat op je 21e (om de 7 jaar) nieuw haar krijgt . Dus op je 28e. En dat ben ik nog niet. Daar kan het niet aan liggen.
Ik begreep na met iemand hierover gesproken te hebben dat wanneer jezelf futloos bent dat het haar dan ook vrij futloos word. Dat je haar heel gevoelig is. Ook voor hormonen, maar dat doet er nu even niet toe ….
Is dat zo is me vraag?

2 jaar geleden
in: Haar
1.2K
Pieterke
2 jaar geleden
Je lichamelijke en ook je geestelijke conditie kan invloed hebben op je haar. Ook medicatie kan invloed op je haar hebben.
Vraag de kapper om advies.

Antwoorden (1)

Hormonen, vitamines, mineralen, en medicatie zijn allemaal dingen die invloed hebben op je lichaam en hoe je je mentaal voelt.
Als er iets niet in balans is kun je je futloos voelen. Je haar kan hier inderdaad ook last van hebben.