Hoe verwijder ik permanente high lights?

Ik had toen ik klein was ligt blond haar dat werd steeds donkerder en ik wilde dus terug naar blond. Ik liet het door mijn oma doen met verf van de kruitvat en het werd het oranje met streepjes bovenop. Mijn kapper zou het oplossen en heeft de streepjes weggewekrkt en mijn haar bruin geverfd met blonde high lights maar bovenop is het nog steeds oranje ik gebruik zilver shampoo en dat trekt de oranje kleur eruit maar me haar wordt er nog blonder van. Kortom ik wil weer helemaal terug naar mijn eigen haarkleur. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
1.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Lekker laten groeien dan komt het vanzelf goed.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Laat het verven door een echte kapper. Hij/zij kan je haar volledig verven met de juiste materialen

Antwoorden (1)

Je kan het beste naar de kapper stappen om het te fixen en anders kan je proberen zelf er een donkerdere kleur overheen te gooien.