Als je grijs haar met henna verft, dekt die verf dan helemaal?

Als ik filmpjes op YouTube bekijk, zitten er geen mensen met grijs haar bij. En bij mensen die nog zelf kleur in het haar hebben, pakt niet altijd goed. Misschien dat het ene merk beter is dan het andere? Ik wil bruine henna gebruiken.

3 jaar geleden
in: Haar
1.3K
Yaja
3 jaar geleden
Ha ha ha! Een overtuigend antwoord!

Antwoorden (1)

als je echte henna gebruikt dan wordt je grijze haar knaloranje, houdt daar rekening mee. dus ja je grijze haar is weg en een wortel blijft erover
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Maar volgens mij wil de vraagsteller geen echte henna gebruiken, want ze heeft het over "bruine henna". Maar ja: de ervaring leert dat naarmate mijn "echte haarkleur" grijzer werd, de henna (de echte dus) meer en meer oranje kleurde......