Hoe rode gloed in haar wegkrijgen?

Hoihoi, ik ben 3 weken geleden naar de kapper geweest om mijn 'corona-coupe' bij te laten werken. Voorheen heb ik highlights of mesjes in mijn lange haren laten zetten waardoor een groot deel van mijn haar ontkleurt en lichter dan mijn natuurlijke kleur is. Door Corona was er dus een lichte uitgroei van mijn eigen bruine kleur bovenop mijn hoofd waardoor het leek alsof ik een soort ombre had. Om deze 'ombre' weg te laten werken wou ik mijn haren terug in mijn eigen kleur verven en dit was ook gedaan 3 weken geleden door de kapper.
Jammer genoeg kwam er een rode schijn op het gedeelte van mijn uitgroei, wat helemaal niet mijn bedoeling was. Hierdoor ben ik 2 weken later opnieuw naar de kapper geweest om dit weg te laten werken. Ze vonden het raar dat ik een rode gloed had aangezien ze assentoon op mijn haar hebben gezet. Daarom hadden ze nu een redelijk donkere bruine kleur (eigenlijk bijna zwart) met assentoon opnieuw er in gezet, zodat de donkere kleur de rode schijn zou verhelpen. Dit bleek weer niet te helpen. Nu na enkele wasbeurten heeft mijn haar bovenop mijn hoofd (waar mijn uitgroei zat) nog steeds een rode gloed. De kapper heeft naar de firma Schwarzkopf gebeld en ze zeggen dat de enige oplossing dat ze nog kunnen proberen is om een pure blauwe assentoon op mijn haar verven.
Nu vind ik dit een beetje eng omdat het me lijkt dat de schijn/gloed nu misschien paars kan worden? En ben bang dat dit eventueel ook niet gaat helpen. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
1.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Kappers zijn net een week weer open dus hoezo 3 weken geleden?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
kappers zijn in België al vanaf 19 februari open..

Antwoorden (1)

doe ik ook vaak, werkt goed