Wat moet ik doen om mijn natuurlijke haarkleur terug te krijgen?

Ik ben onlangs naar de kapper geweest voor highlights. Ik heb zelf donker bruin haar, ik heb gekozen op lichte plukken highlights te zetten. Dit is verkeerd gevallen en heb hierdoor koper/ oranje highlights gekregen. Hoe kan ik dit oplossen?
Zal een bruine spoeling helpen voor een minder effect?
Zal ik elke maand mijn haren knippen, zodat de highlights sneller eruit groeien?
Ik stress heel erg, ik heb nooit mijn haren geverfd en heb weinig ervaring hierin!!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
2.5K
Abcde
3 jaar geleden
Neem contact op met de kapper die de highlights heeft geplaatst Vertel dat je ontevreden bent en vraag of ze het op willen lossen. Ik denk dat ze dat gratis doen.

Antwoorden (1)

Hoi, je kan je haar ongeveer de zelfde kleur als je eigen haar verfen. Anders moet je het gewoon uit laten groeien en vaak knippen.

Groetjes
Ik vind het er zelf niet verkeerd uitzien trouwens.
Toegevoegd op 21 oktober 2020 19:46: tekst