Hoe houd ik mijn haar gezond?

ik heb gisteren 15 cm van mijn haar afgeknipt aangezien dat allemaal dood was, ik merk dat het een stuk gezonder is nu en ik vraag me af hoe ik er voor kan zorgen dat mijn haar niet weer van dat soort dode punten krijgt. ik gebruik nu conditioner in de punten en shampoo bij mijn hoofdhuid, haarmaskertjes die je niet uit hoeft te spoelen en ik eet wat ik volgens de kapper en internet moet eten. iemand tips????

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
1.3K
ronron1212
3 jaar geleden
Je haar zal altijd dode punten krijgen dus af en toe moet je er de uit eindje vanaf laten knippen.
Ivana
3 jaar geleden
Je haar ziet er nu gezond uit, maar hoeft dat niet te zijn. Gezond haar zit bij de wortels en niet aan het uiteinde. Haar moet glanzen, niet dof of droog zijn en te veel 'zooi' erin smeren helpt niet om het gezond te krijgen. Gezondheid zit in je lijf en de voedingstoffen die het daarmee aan je haar geeft. Eet gezond, sport, wandel, leef gelukkig en je zult zien dat je haar daarvan opknapt. Ga niet te laat naar bed, drink geen alcohol enzovoort. Dat beetje dooie punten is iedere twee maanden voor de kapper, maak je niet bezorgd.
liveisgreat
3 jaar geleden
best van binnen uit. er bestaan ook voedingssupplementen. Over Priorin was ik heel tevreden, ik bestelde het wel in Duitsland want in België pokkeduur

Antwoorden (1)

Hallo Jonna, ik zelf heb krullen maar ik ga alsnog proberen om je te helpen. Ten eerste was ik mijn haar 3 keer in de week, het is niet goed voor je haar om het elke dag te wassen. Als je je haar gaat stijlen of krullen gebruik dan opseminst van die spray, je kan het vinden op internet je moet gewoon opzoeken beschermingsspray voor stijlen. In de nacht kan je het in een hoge losse knot doen met een scrunshie, daardoor breekt je haar niet af. Als je je haar vastmaakt het liefst niet met normale stiekjes maar met scrunshies. Ik heb blond krullend haar en voor mij werkt droogshampoo heel erg om mijn haar dikker, gezonder en meer volume te geven dus misschien is dat ook een tip. Hopelijk heb ik het goed genoeg uitgelegd en heeft het geholpen, ik wens je een hele fijne dag en succes met je haar!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
hoi, dankjewel. ik stijl mijn haar eigelijk nooit, maar ik was het om de dag. ik slaap met los haar is dat ook schadelijk ofz?