Wat is een leuk en pittig kort kapsel?

Ik heb kort haar maar met een slag. Ik wil een makkelijk kort kapsel waar ik zometeen niet te veel werk aan wil in mijn vakantie. Iemand een suggestie? Ik kan niet in boeken kijken omdat ik een thuiskapster heb. Zij heeft ook geen boeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
1.9K

Het beste antwoord

Ah, een goede vraag! Ik heb haar met een soort slag die net geen krul is. Erg vervelend, want kapsels willen nooit lukken. Sinds een paar jaar heb ik echter eindelijk een kapsel dat staat en dat altijd goed zit: van voren op kaaklengte, oplopend naar achteren, helemaal achter (op mijn achterhoofd dus) beetje opgeknipt in plukjes en laagjes (zit lekker rommelig). Ik heb aan de zijkant (dus het oplopende stuk) ook nog wat laagjes om de slag er goed in te houden. Ik was het met volumeshampoo en als het handdoekdroog is, doe ik er een combinatie van Andrelon volumecreme en perfecte krulcreme in.
Ik ben wel een type dat een beetje een rommelig kapsel juist wel een pre vind, maar ik kan in elk geval altijd voor de dag komen met mijn hoofd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

pittig genoeg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kapsel van Silvie Meiss. Noodgedwongen helaas, maar het is kort en pittig en staat haar goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het kapsel van Rhianna heel pittig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het uit!Op deze site kun je je foto uploaden en allerlei kapsels uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het leukste korte kapsel vind ik dat uit de jaren 60. Met het kappersmes gesneden en nergens bot: overal vloeiend.
Mia Farrow had het geruime tijd, en momenteel zie ik het ook nog wel eens.
Overal gedekt, en grappige platte lokjes bij de oren. Op de kruin het hoogste accent. Geen gel of lak nodig, geen kunstgrepen.