Hoe haal ik die oranje gloed uit mijn haar?

Hoi, mijn haar is altijd blond geweest alleen er komt nu een oranje gloed in. Hoe haal ik die oranje gloed er uit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
2.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb je laast (1 week) een andere soort haarshampoo gerbruikt? het kan daaraan liggen omdat er soms kleurstoffen in shampoo's zitten. anders zou het helpen om een paar keer goed je haar te wassen mischien gaat die oranje gloed er dan wel uit. Succes ermee!
Amadea
3 jaar geleden
Heb je de laatste tijd veel wortels gegeten of wortelsap gedronken? Dan is de oplossing daarmee te stoppen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Zilvershampoo

Antwoorden (2)

Je kunt het met zilvershampoo proberen, die neutraliseert de oranje kleur. Zilvershampoo mag je maar 2x per week gebruiken. Hier vind je meer tips om dit probleem op te lossen en te voorkomen:https://www.wellnessacademie.com/wat-te-doen-bij-een-oranje-gloed-in-het-haar/
3 jaar geleden
Vooral ook beschermen tegen de zon! Draag een doekje oid over je haar!
En een conditioner gebruiken met een toner erin!