hoelang blijft permanente haarverf van de Kruidvat in je haar zitten?

Ik heb mijn haar blond geverfd, van haarverf van de Kruidvat. Op de verpakking stond iets anders dan wat het uiteindelijk geworden is.. ik wil het er zo snel mogelijk uit! Hoelang blijft de permanente haarkleur van de Kruidvat zitten? En je hebt ook zo’n ontkleuringsmiddel bij de Kruidvat, helpt dat ook als je je haar blond hebt geverfd? Ik zie namelijk alleen maar ontkleuringsmiddelen voor bruin geverfd haar..

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
7K

Antwoorden (1)

Permanente haarkleuring is niét uitwasbaar. Het zal er uit moeten groeien. Had je maar een uitwasbare verf gekozen...

De Color Remover van Kruidvat is alleen voor donkere of medium tinten. Als jouw haar door de gebruikte verf gebleekt is zal ontkleuring niet het gewenste effect hebben. Enige optie is het nogmaals te verven met een donkere kleur, maar dat zou je eigenlijk door een kapper moeten doen omdat het weer een risico op mislukking geeft. Helaas kun je door de coronamaatregelen niet naar een kapper, jammer dan!