Heeft iedereen kleine haartje over op hun gezicht?

Laast keek ik op men spiegel en zag dat ik overal kleine haartjes op me Gezicht heb dus ook me voorhoofd, wangen, onder me ogen. Op afstand zie je ze niet maar als je goed in de spiegel kijkt van dichtbij zie ik er een heleboel. Het zijn haartjes die je heel licht wel kan voelen en je kan ze met je nagel uittrekken net nog. Ik vroeg me dus af of dit wel normaal is bij een jonge van 16.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
2.2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Ja, iedereen heeft deze donshaartjes

Antwoorden (1)

Hoi! Dit is heel normaal. Overal op je lichaam heb je haartjes, behalve de onderkant van de handen en voeten
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
nounka
4 jaar geleden
Inderdaad, en de ene op de ene plek al wat meer dan de andere.