hoe kun je van rood haar naar asblond haar?

hoiii,
ik heb al best vaak mijn haren geverfd en ik weet dat het slecht is maar mijn haren zijn nog zo goed als nieuw hihih maar ik ben begonnen ongeveer 6 jaar geleden met blonde puntjes en bijna elk jaar heb ik weer blonde puntjes laten verfen omdat het er toen weer was uitgegroeid toen in 2017 heb ik het helemaal blond laten verfen toen wastte ik mijn haren met zilvershampoo en had ik asblond haar dat vond ik zooo mooooi maar toen vond ik het in 2018 wel weer tijd voor een ander kleurtje ik had toen iets van ik moet echt iets doen wat niemand ooit verwacht en ik wou altijd al rood haar maar heb het nooit gedurfd tot dat ik de afspraak had gemaakt toen had ik dus een beetje bordeaux rood haar ik vond dat best mooi ten minste een paar weken dan toen begon ik er spijt van te krijgen de kleur vervaagde ook een beetje en ik begon het lelijk te vinden wist niet wat ik er bij aan moest doen qua kleding toen heb ik het heel vaak zelf ontkleurd/geblondeerd toen werd het oranje en toen na nog een aantal keer blonderen en ontkleuren heb ik het bruin geverfd toen vond ik het wel oke maar ik wou nog steeds asblond toen ben ik naar de kapper gegaan en wou asblond maar op dat moment kon het wel alleen was het heeel duur dat had ik er niet echt voor over maar nu heb ik de bovenkant donkerbruin en de staart zegmaar heb ik blond maar af en toe in een bepaald licht zie je de bovenkant nog een warme rode gloed in zitten en in het blonde af en toe een oranje gloed hoe kan ik van dit naar as?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
8.3K

Antwoorden (1)

Ontkleuren, ontkleuren, ontkleuren. Dat is hier het antwoord. Daarna verven met een toner. Het rood moet eruit. Je kan dit zelf doen, maar met lang haar vind ik dat zelf lastig. Bij een kapper als kinki zal je dit ongeveer €200,- kosten.

Na het ontkleuren zal het haar geel zijn. Om dat geel weg te krijgen moet je het kleuren met een asblond verf of toner en daarna blijven wassen met een zilvershampoo. Was je haar niet te vaak met shampoo want dan was je de toner eruit.

Ik ben zelf bij kinki steeds rond de €180,- kwijt voor ontkleuren en zilver metallic paars verven, en ik heb kort haar. Dit bedrag is wel inclusief knippen en stylen.