Ik heb kort rossig haar en zou graag wat paarse highlights erin willen hebben, hoeveel kost dit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
2.1K
walter
5 jaar geleden
Vraag het je kapper
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De prijzen verschillen wel van elkaar hoor. Er is geen standaard prijs daarvoor.

Antwoorden (1)

De prijzen voor highlights te laten zetten verschillen héél erg: de één rekent 15 euro, de ander weer 30 euro en vaak zelfs veel meer. Het ligt ook heel erg aan hoeveel highlights je wilt en wat je haarkleur is. Wil je zekerheid, leg dan bij de kapper uit wat je precies wilt en spreek dan een prijs af b.v. aan de hand van bijgaand lijstje.
Bijgaand prijslijstje van een bekende kapper geeft prijzen aan rond de € 60.--.
Prijslijstje van Kinki-kappers
https://www.kinki.nl/prijzen/A2082017.pdf
Toegevoegd op 10 april 2019 13:24: tekst