hoeveel kost hoeveel kost het om je haar grijs te verven bij de kapper?

Hallo, ik wil graag bij de kapper mijn haar grijs verven( met een donkerblonde tint). Ik zou graag willen weten hoeveel dat kost. In de foto staat ongeveer hoe mijn haar er nu uit ziet en hoe ik het graag zou willen.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
29.4K
Amadea
5 jaar geleden
Dat kan ik niet snappen. Als jouw haar over twintig jaar vanzelf grijs wordt dan wil je het waarschijnlijk bruin of blond geverfd hebben. Je hebt nu een prachtige dos haar met een mooie natuurlijke kleur, waar alleen wat van afgeknipt hoeft te worden voor weer gezonde punten. Waarom wil je het nu zo onnatuurlijk grijs hebben?
VraagAntwoord66
5 jaar geleden
Ik zelf heb ongeveer dezelfde kleur als op de foto jouw uitgroei. Mijn haar is nu over het algemeen het onderste gedeelte op de rechterfoto (tegen mij is gezegd dat dit asblond is ipv grijs). De rechterfoto lijkt op balayage. Dit kost erg veel tijd om in te zetten.
Ik heb dit zelf ook een keer laten doen bij een kapper (zonder echte kapsalon en dus een stuk goedkoper) en bij haar kostte dit 50 euro. Echter had ik wel haar tot op mijn schouders op dat moment.
Tegenwoordig kies ik ervoor om gewoon heel veel highlights erin te laten zetten. Dan ben ik 50-55 euro kwijt inclusief knippen en föhnen.
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Ik heb kort haar, en ik wil dat ook. Ben daar ook mee bezig. Van zwart naar die kleur. Kost mij €85,- per keer. Eerst ontkleuren en dan kleuren. Lang haar kan duurder zijn.

Antwoorden (2)

Dat kost minimaal 35 euro maar dat kan per kapper erg verschillen. Ga naar je kapper en vraag het gewoon even.
5 jaar geleden
Je haar verven bij de bekende Kinky Kappers is vanaf €62,00 bij lang haar.

https://www.kinki.nl/prijzen/A2082017.pdf
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
VraagAntwoord66
5 jaar geleden
Verven is iets heel anders dan dat de vraagsteller wilt. Zij wilt wat op de rechterfoto staat. Dat is balayage. Op jouw prijslijst houdt dat in: vanaf 77 euro