Moet de scheiding links of rechts bij een asymmetrisch gezicht?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
2.3K
Ritsuka
5 jaar geleden
Kijk hoe je haar het mooiste valt

Antwoorden (1)

Met een zijscheiding verleg je de aandacht van eventuele asymmetrische gezichtskenmerken. Of dit links of rechts moet zijn ligt meer aan je haar.
Vaak is er een kruintje of valt je haar natuurlijk naar een kant als het droog is.
Als je het aan die kant niet mooi vindt kan je het aan de andere kant proberen met een beetje gel.