Kijk ik heb nu steil haar maar ik wil naar krullen dus dat is permenant maar hoeveel kost dat engenl?

Ik heb nu steil haar maar van steil haar wil ik naar krullen dus permenant maar hoeveel kost dat eigenlijk

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
2K
Amadea
5 jaar geleden
Dat hangt nogal van de lengte en dikte van jouw haar af. En of jouw haar überhaupt geschikt is voor permanent. Bij mijn moeder zakte het direct er weer uit, dus dat was een nutteloze dure actie.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Buiten de lengte van het haar, verschilt de prijs ook per kapsalon, een luxe salon rekent meer dan bijvoorbeeld een thuiskapper. Ook kan er verschil in prijs zitten tussen wie het permanent zet, een ervaren kapper/haarstylist kan meer kosten dan een beginner in dezelfde salon. Verder is het soort permanent (grof, fijn, of bijvoorbeeld spiraal) prijsbepalend. Informeer daarom bij je eigen kapper naar de mogelijkheden en prijzen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat handt er af van van kapper tot kapper. Maar je kunt ook gewoon een krultang kopen (het is dan wel maar voor een dag).

Antwoorden (1)

Dat verschilt per kapper. Deze vraag kun je beter aan je eigen kapper stellen.