Je hebt het waarschijnlijk gewassen met warm water. Daardoor wordt de lucht rond je haar ook warm. Warme lucht stijgt op - dat is een natuurkundige eigenschap - en zo lijkt het alsof er rook uit je haar komt na het wassen ervan.
...
Wat er uit je haar lijkt te komen, is dus stoom (warm water), geen rook.
...
Een correctie naar aanleiding van de reacties: stoom is het ook niet, maar damp of condens!
Toegevoegd op 15 december 2018 05:51: tekst
5 jaar geleden
Oja
5 jaar geleden
Geen rook, maar ook geen stoom. Condens! (Stoom is hoger of gelijk aan 100 gr. Celsius en dat zal het geval niet zijn.)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Condens... of in een ander woord: damp :-)
Te warm water. Moet je ook mee oppassen. Het is namelijk slecht voor je haargroei en zorgt voor haaruitval!