boven stijl onder krullen hoe??

Ik wil heel graag boven stijl haar hebben en onder krullen. Dus geen volume. ik heb van nature krullend haar en vind het echt niet mooi. Ik wil graag dat mijn krullen uitzakken dat ik boven stijler haar heb en onder krullen. Na het wassen van mijn haar doe ik mijn haar in een strakke lage staart en als ik het dan los doe wanneer het droog is is het een half uurtje stijl en dan gaat het ook boven krullen/golven. Kan iemand mij helpen? ik wil liever geen stijltang gebruiken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vraag advies bij een goede kapper. Laat je haar nooit uitdunnen , laat het een lengte , gebruik conditioner en zachte shampoo . Er bestaan ont krul behandelingen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je stelt alleen vragen over je haar, daaruit meen ik te begrijpen dat je niet weet wat je eigenlijk wilt met je haar. Ga zoals kapperkort al voorstelde naar een goede kapper en vraag deze advies. Zonder te weten/zien hoe je kapsel er nu uitziet, is er geen antwoord te geven op je vraag, behalve dat wat je nu voorstelt enorme schade aan je haar gaat brengen, met of zonder stijltang.

Antwoorden (1)

Ontkrullen:
Strijken was het antwoord ooit, inmiddels kan de kapper dit op een andere manier.

1. ontkrullen - tegengestelde van een permanent
2. Brazilian blow dry - keratine behandeling
3. stijltang - platte tang
4. brushing - borstel en goede haardroger

Andere manier om zelf je haar te ontkrullen? (bron)

Als je naar de kapper gaat, kan deze voor nieuwe krullen aan de onderkant zorgen. Doe je het zelf, kun je gewoon krullen zetten of met een krul- of stijltang aan de slag gaan... terwijl je ze van nature al hebt :)