Hoe kan je haargroei(bovenlip,arm,been...) verminderen ?

armen kan je toch niet ontharen? of wel?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je armen kun je op dezelfde manier ontharen als je benen, je hebt daarbij de keus uit scheren, ontharingscreme, epileren, harsen, elektrisch epileren of het haar weg laten laseren.
Je bovenlip ontharen door te harsen, maar ook ontharen met speciale ontharingscreme voor het gezicht, epileren, elektrisch epileren of laseren. Welke methode bij je past is een kwestie van uit proberen en de hoeveelheid haar op de verschillende gebieden.
Als je kiest voor scheren, of ontharingscreme komen de haren heel snel terug, meestal voel je de volgende dag alweer stoppeltjes, als je kiest voor epileren of harsen blijven de haren 4 tot 6 weken weg en met deze methodes krijg je ook geen stoppeltjes, als je kiest voor laserontharing of elektrisch epileren, komen de haren na een aantal behandelingen niet meer terug.
Op het elektrisch epileren na, kun je kiezen dit zelf te doen, of je door een schoonheidsspecialiste te laten ontharen, het elektrisch epileren kun je niet zelf doen..
Antoni
6 jaar geleden
De laatste zin "Op het elektrisch epileren na, kun je kiezen dit zelf te doen, of je door een schoonheidsspecialiste te laten ontharen, het elektrisch epileren kun je niet zelf doen.." is onlogisch, @crea. Kan je elektrisch epileren nu wel of niet zelf doen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tenzij je de opleiding daarvoor gedaan hebt, kan dat niet, met de opleiding zal dat trouwens op het gezicht ook niet lukken. Sinds de laserontharing ook door huidtherapeuten gedaan kan worden, is het elektrisch ontharen wat op de achtergrond geraakt. Het is de beste manier van definitief ontharen, maar ook de pijnlijkste en het kost veel tijd, omdat het met een laserbehandeling sneller gaat en daardoor goedkoper is, wordt er vaak voor gekozen deze methode alleen voor het gezicht te kiezen. Het kan trouwens wel, het hele lichaam elektrisch epileren, ik heb in mijn jonge jaren hiermee een transgender bijna geheel onthaard (benen, borst, rug en onderarmen, maar ook baard en snor, maar ben daar wel jaren mee bezig geweest), hier lees je er meer over:
http://laser-ontharen.info/elektrisch-ontharen

Antwoorden (1)

Er is geen (wetenschappelijk aangetoond) middel dat de haargroei verminderd.
Je zou dus echt moeten harsen, scheren, epileren etc.
Armen vallen trouwens prima te epileren, Dit kan bijvoorbeeld makkelijk met ontharingsspray of crème van de Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook oestrogeen niet?