Meerdere haren uit een haarzakje?

Is het normaal als er dubbele of meerdere haren uit een haarzakje komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Haar
48.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, kan geen kwaad.
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb ik ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
foto's
http://www.girlscene.nl/p/3914/mijn_haar_van_heel_dichtbij...

Antwoorden (3)

Dat is niet normaal. Uit elk haarzakje groeit maar één haar. Na het scheren kan het lijken alsof er uit 1 haarzakje 2 haartjes groeien. Dit kan niet: wat je ziet is waarschijnlijk een gespleten haartje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan wel, mijn partner heeft dit meerdere malen op zijn borst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En een chinchilla heeft dit van nature. Vandaar dat ze zo zacht aanvoelen
;-)
Ieder van ons wordt geboren met een vast aantal haarzakjes over het hele lichaam. Dat betekend dat dit nooit minder, maar al zeker niet meer haarzakjes kunnen worden. Over het algemeen groeit er uit 1 haarzakje ook maar 1 haartje. Uitzonderingen hierop zijn de haarzakjes van de oksel- en schaamgebieden. Daar kunnen uit één zakje wel twee of drie haartjes groeien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben huidspecialist. Elk haarzakje maakt maar 1 haar maar.... bij 1 porie zitten meerdere haarzakjes. Dus uit 1 porie kunnen meerdere haren groeien. Dat geldt voor het hele lichaam!
een jaar geleden