Wie kan mij vertellen hoe dit kapsel heet?

Ik zag dit kapsel in een film, en wilde het zelf ook doen. Maar nu weet ik niet hoe het heet en kan ik het nergens opzoeken hoe je het moet maken.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Haar
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het antwoord helaas niet, maar ik wou dit kapsel ook altijd een keer doen. Echt supermooi vind ik dit. Zo vrouwelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een grace Kelly rol!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd Grace Kelly kapsel
https://www.google.com/search?q=grace+kelly+kapsel&hl=nl&safe=off&sa=X&tbo=u&tbm=isch&source=univ&ei=5OuwUNOEOJL74QTIqIHoBg&ved=0CCwQsAQ&biw=1366&bih=628

Het beste antwoord

dat heet een grace kelly rol.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk bedankt!

Andere antwoorden (1)

De klassieke chignon of haarwrong.
1. Crepeer je haar. (Tegenkammen dus.)
2. Je krijgt dit resultaat. Spray er al wat haarlak in.
3. Kam de rechterkant van je haar naar achter, zodat de zijkant glad en egaal wordt.
4. Zet dit achteraan vast met speldjes.
5. Kam nu je haar aan de linkerkant naar achter.
6. Draai het haar rond / naar boven.
7. Zet dit gedraaide haar bovenaan vast met een schuifspeldje.
8. De rest van het gedraaide haar zet je vast met U-speldjes aan de zijkant.
9. Veel lak sprayen en met de handen over het haar gaan (met de haren mee) om het extra glad te maken.
There you go!
Zie foto link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
crepeer je haar? mag touperen ook? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
typisch vlaams hahaha ja hoor rieneke ;)
Rieneke1
11 jaar geleden
gekke jongens toch die vlamingen:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@GerritD: Neen hoor, zie filmpje.